• Kom bij de Blauwe Mini's van S.V. Houten

• Wil je graag voetballen en ben je tussen de 4 en 7jr oud? Kom dan voetballen bij de Blauwe Mini’s van SV Houten. Jongens en meisjes kunnen op een gezellige manier kennismaken met voetballen.
    Onder begeleiding van enthousiaste en gekwalificeerde trainers worden de kinderen wegwijs gemaakt in de voetbalsport, leren samenspelen en vooral heel veel voetbalplezier te beleven.
    De Blauwe Mini’s trainen iedere zaterdag vanaf 8.30 uur tot 10.00 uur op het hoofdveld van SV Houten. De groep van 4 t/m 7 jaar speelt onderling wedstrijdjes en krijgt ook techniektraining. Jaarlijks is er een feestelijke afsluiting met diverse leuke activiteiten en tijdens de training ontvangen ze een bekertje drinken.
    De verrichtingen van de kinderen zijn natuurlijk te volgen langs het veld, maar ook vanaf de overdekte tribune of vanuit de SV Houten kantine onder het genot van een lekker kopje koffie. Ouders, opa’s en oma’s, broertjes, zusjes en vriendjes zijn van harte welkom om te komen kijken.

• Probeer het nu, 3 gratis proeftrainingen!

• Jong geleerd en begonnen bij de Blauwe Mini’s om uiteindelijk wellicht in het 1e elftal van SV Houten te komen of een stap te maken naar de SV Houten RAC Partner FC Utrecht of een andere betaald voetbal organisatie. En veel BM’s zijn je al voorgegaan!

• Informatie en aanmelden bij SV Houten Blauwe Mini’s

• Contributie Blauwe Mini’s gaat via automatische incasso en in vier gelijke termijnen per seizoen.
    • Gratis drie proeftrainingen
    • U-pas regeling
      S.V. Houten heeft een overeenkomst met o.a. de Stichting U-pas.
    • Vragen en informatie kunt u verkrijgen via Joyce Fransman Coördinator Blauwe Mini’s, door een email te sturen naar blauweminis.svhouten@yahoo.com

SV Houten is een voetbalvereniging met ambitie, voetbal is onze passie. SV Houten biedt diverse voetbal mogelijkheden aan voor jong en ouder.

• De allerjongsten (4 t/m 7 jaar) starten bij de Blauwe Mini’s
    • Ruim 850 voetballende kinderen en jongeren j/m van 7 t/m 19 jaar spelen hun competitiewedstrijden in Houten en de regio maar ook tot ver daar buiten in landelijke jeugdcompetities.
    • Senioren zaterdag en zondag voetbal m/v
    • 7 x 7 vrijdagavond 35+ en 45+ competitie
    • Walking Football m/v 55+ iedere vrijdagmorgen