• SV Houten Businessclub (zie onder voor leden)

De SV Houten Businessclub bestaat momenteel uit ongeveer vijftig ondernemers uit Houten, de regio en ook van ver daar buiten, maar allen met zakelijke interesses in Houten en ook passie voor sport. De Businessclub commissie organiseert diverse activiteiten tijdens het seizoen, van informele borrels, wedstrijd- en bedrijfsbezoeken tot themabijeenkomsten.

Doelstellingen SV Houten Businessclub

• De SV Houten Businessclub wil een actieve zakelijke groep blijven, waarbij voetbal en zaken hand in hand gaan.
    • Interessante bijeenkomsten organiseren op locatie of bij SV Houten.
    • Groeien met nieuwe bedrijven die opzoek zijn naar ontspannen zaken doen in een sportieve omgeving.

Enkele Businessclubleden van SV Houten aan het woord.

Albert van Ingen Directeur Binnen Klimaat Expert uit Culemborg:
    Houten is een zakelijk belangrijke gemeente voor mijn bedrijf. Vandaar mijn sponsoring & lidmaatschap van de businessclub SV Houten

Cris Scherrenberg, Mede Directeur Eigenaar GWW Werken Scherrenberg B.V. Nieuwegein:
    Ik ben inwoner van Houten, zakelijk gevestigd in Nieuwegein. Onze werkzaamheden vallen samen met de zakelijke regio van SV Houten, vandaar de keuze voor SV Houten.

Frank Verleg, partner HLB Blömer accountants & adviseurs Nieuwegein:
    Het partnership met SV Houten is al jaren voor HLB Blömer van toegevoegde waarde.

Lidmaatschap, aanmelden via businessclub@svhouten.nl.

• Businessclub lid
    • Per seizoen een bijdrage van € 600,- excl. BTW
    • Beeldmerk vermelding op Businessclubbord * Logo op www.svhouten.nl met doorlink naar eigen bedrijfspagina
    • Logo vermelding op SV Houten club.tv en in op de SV Houten pagina’s in de voetbal.nl app.
    • Uitnodiging voor Businessclub- en algemene verenigingsactiviteiten
  • Businessclub & Exposure
    • Per seizoen een bijdrage van € 750,- excl. BTW
    • Uitnodiging voor Businessclub- en algemene verenigingsactiviteiten