• SV Houten club van 100

Met de inkomsten uit de Club van 100 wordt jaarlijks een bijdrage geleverd aan SV Houten. Zo is er door de Club van 100 bijgedragen aan de aanschaf van het terrasmeubilair, de aanschaf van scheidsrechter tenues.
    Jaarlijks wordt door de Club van 100 het bestedingsdoel bepaald. Dit kan een bijdrage zijn aan wensen vanuit de vereniging of een eigen gekozen initiatief.
    De Club van 100 is van en voor SV Houten en de opbrengst wordt geheel besteed ten gunste van de leden en de vereniging.
    Leden van de Club van 100 zijn sympathisanten van SV Houten, leden, ouders, teams etc. En de keuze welke bijdrage er jaarlijks wordt bijgedragen is aan het Club van 100 lid.

Deelname is vanaf € 50,00 per kalenderjaar, maar ook een ander bedrag kan gekozen worden.
    Je deelname aan de Club van 100 wordt weergegeven op het Club van 100 bord dat bij de entree van de kantine is opgehangen.

Aanmelden:
    Download hier het aanmeldformulier van de Club van 100, of stuur een e-mail naar clubvan100@svhouten.nl en er wordt contact met je opgenomen.