• TOP sponsor SV Houten

€ 5.000, - per jaar

Als topsponsor van SV Houten ontvang je een volwaardig exposure pakket dat recht doet aan de positie als topsponsor bij SV Houten. Het sponsorpakket is opgebouwd uit diverse exposure onderdelen.

• Sponsorbord 6 meter dubbelzijdig en 6 meter enkelzijdig bedrukt op het hoofdveld.
    • Sponsorbord 2,50 meter op kunstgrasveld 2 en 4.
    • Vermelding met beeldmerk op borden SV Houten spelersbus.
    • Plaatsing van sponsorvlag op Sportpark Oud Wulven.
    • Plaatsing met logo op www.svhouten.nl.
    • Plaatsing op sponsorborden op sportpark Oud Wulven.
    • Plaatsing met advertentie of commercial op narrowcasting systeem.
    • Plaatsing met logo op of in alle officiële SV Houten media uitingen en briefpapier.
    • Lidmaatschap van de SV Houten Businessclub.
    • Uitvoeren van promotionele activiteit of organiseren van bedrijfssportdag op Sportpark Oud Wulven.
    • Logo SV Houten voor vermelding op eigen bedrijfswebsite
    • Productie en plaatsing van de veldboarding wordt verzorgd door SV Houten.
    • Productiekosten reclameborden worden aan sponsor doorbelast.
    • Vlag, CLUB.TV commercial, logo’s dient aangeleverd te worden door sponsor.

In overleg met SV Houten heeft de topsponsor de mogelijkheid om één of meerdere selectie teams te voorzien van training- en wedstrijdkleding. De kosten hiervan zijn voor rekening van de topsponsor en kunnen in overleg met SV Houten worden aangeschaft.

• Clubsponsor SV Houten

€ 3.000, - per jaar

Als clubsponsor van SV Houten ontvang je een volwaardig exposure pakket dat recht doet aan de positie als sponsor bij SV Houten. Het sponsorpakket is opgebouwd uit diverse exposure onderdelen.

• Sponsorbord 6 meter dubbelzijdig of 9 meter enkelzijdig bedrukt op het hoofdveld.
    • Sponsorbord 2,50 meter op kunstgrasveld 2 of 4.
    • Plaatsing van sponsorvlag op Sportpark Oud Wulven
    • Plaatsing bedrijfslogo op www.svhouten.nl
    • Plaatsing op sponsorborden op sportpark Oud Wulven
    • Plaatsing met advertentie of commercial op SV Houten Club.TV
    • Lidmaatschap van de SV Houten Businessclub
    • Logo SV Houten voor vermelding op eigen bedrijfswebsite
    • Productie en plaatsing van de veldboarding wordt verzorgd door SV Houten.
    • Productiekosten reclameborden worden aan sponsor doorbelast.
    • Vlag, narrowcasting commercial, logo’s dient aangeleverd te worden door sponsor.

In overleg met SV Houten heeft de clubsponsor de mogelijkheid om één of meerdere selectie teams te voorzien van training- en wedstrijdkleding. De kosten hiervan zijn voor rekening van de clubsponsor en kunnen in overleg met SV Houten worden aangeschaft.

• Algemene voorwaarden

• Alle prijzen zijn exclusief BTW tenzij anders vermeld en onder voorbehoud van mogelijke prijswijzigingen.
    • SV Houten hanteert een standaard contracttermijn voor Hoofd-, Top, Club en bordsponsoring van tenminste drie jaar, en voor het Businessclub lidmaatschap van tenminste één jaar.