• Kleding informatie

Online shoppen wordt wel heel makkelijk via de S.V. Houten webshop op Voetbalshop.nl.

Voetbalshop.nl heeft voor S.V. Houten een eigen webshop ingericht, zodat je comfortabel thuis de S.V. Houten kledinglijn kan bestellen. Naast de speciale S.V. Houten kleding kan je ook alle andere mogelijke voetbalkleding, schoenen en dergelijke bestellen.

• S.V. Houten Nike kledinglijn

De officiële S.V. Houten kledinglijn is van het merk Nike. Andere merken zijn niet toegestaan. De officiële S.V. Houten kledinglijn is voorzien van het S.V. Houten logo.

Wedstrijdkleding

Thuis tenue: Blauw (royal blue) shirt, wit broekje en blauwe (royal blue) kousen;

Uit tenue: Wit shirt, donkerblauw broekje (midnight navy) en donkerblauwe kousen (midnight navy).

Het uit tenue is geen verplichting voor de leden om aan te schaffen, maar wel wenselijk voor die teams die het gezien de divisie/klasse waarin zij spelen nodig zullen hebben. Indien er in een uit tenue wordt gespeeld, is het wel verplicht om in de officiële S.V. Houten kleding te spelen.

Belangrijk:

• Indien een team een uniforme uitstraling wenst op wedstrijddagen, bijvoorbeeld via de aankoop van team trainingspakken, is het team verplicht teamwear uit de officiële kledinglijn van S.V. Houten te kiezen. Andere merken, andere lijn of kleur van hetzelfde merk en/of producten zijn niet toegestaan.
    • Het is teams NIET toegestaan om zonder toestemming of overeenkomst reclame‐ uitingen te voeren op officiële S.V. Houten kleding, tassen en andere materialen.

De staf van het team, trainer en/of team manager, is te allen tijde verantwoordelijk dat zijn/haar team speelt in het officiële S.V. Houten wedstrijdtenue en op wedstrijddagen teamwear uit de officiële kledinglijn van S.V. Houten draagt.

Onder teamwear wordt verstaan alle kleding en accessoires die uniform als team wordt gedragen tijdens wedstrijddagen, zoals:

• Presentatie/trainingspakken;
    • Polo’s of shirts die als team voor de wedstrijd gedragen worden;
    • Winterjassen en regenjassen;
    • Inloopshirts;
    • Tassen.

Voor trainers en coaches bestaat er ook een officiële S.V. Houten kledinglijn. Bij vragen of twijfel, neem hierover contact op met het verantwoordelijke bestuurslid: de penningmeester via penningmeester@svhouten.nl.

Trainingskleding

Het is geen verplichting voor leden om trainingskleding uit de S.V. Houten kledinglijn aan te schaffen, maar wel wenselijk voor de uniforme uitstraling indien er toch trainingskleding voor het hele team wordt besteld. De S.V. Houten kledinglijn bestaat ook uit trainingskleding.

30% korting op het S.V. Houten assortiment

Voor alle leden geldt dat je 30% korting ontvangt op iedere teambestelling van S.V. Houten kledinglijn.
    Voor overige (losse) bestellingen van S.V. Houten kledinglijn op de site van Voetbalshop.nl geldt een korting van 20% voor S.V. Houten leden.

• Bedrukking

S.V. Houten artikelen worden geleverd met S.V. Houten en voetbalshop.nl logo klein op de voorzijde gedrukt. Echter zonder nummers en verder sponsor uitingen. Natuurlijk zijn deze tegen betaling toe te voegen.

Sponsorlogo borst/rug wit

€ 7,50

Sponsorlogo borst klein wit

€ 5,00

Sponsorlogo full colour

op aanvraag

Rugnummer

€ 5,00

Nummer (tas/tr.pak, short)

€ 2,50

Spelersnaam

op aanvraag

Initialen

€ 2,50

* Bestel je individueel een shirt, stem dan binnen het team af met welk rugnummer je gaat spelen, dit om gelijke rugnummers binnen het team te voorkomen. Aanpassen van bedrukte shirts is niet mogelijk.

• Teambestelling

Voor teambestellingen graag rechtstreeks contact op nemen met voetbalshop.nl via q.brandon@badge.nl
    Er is ook een vrouwen- en meisjes kledinglijn te verkrijgen.

Hier kunt u het bestelformulier downloaden.

• Teamsponsoring

Voordat u een team gaat sponsoren, lees de informatie onder het hoofdstuk teamsponsoring op de S.V. Houten website.

• Woord en beeldmerk SV Houten

Het woord en beeldmerk van S.V. Houten zijn geregistreerde handelsmerken van S.V. Houten. Het aanbrengen van het S.V. Houten logo is exclusief voorbehouden aan Voetbalshop.nl. Voor meer informatie kijk je op:

S.V. Houten wedstrijdkleding geleverd door Voetbalshop.nl is voorzien van het S.V. Houten logo.

• Kleding passen

Bij S.V. Houten is zowel een pas set kleding voor junioren als senioren beschikbaar. Wij adviseren om hier, voorafgaand aan het bestellen, gebruik van te maken.

Maak een afspraak om de pas set te gebruiken via materialen.svhouten@yahoo.com.

• Betalen

In de shop kan op eenvoudige wijze besteld worden en kan er op diverse betrouwbare manieren betaald worden (I-Deal, Creditcard, PayPal, AfterPay, bankoverschrijving). Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar.

Het betalen van complete team bestellingen via het bestelformulier gebeurt via de penningmeester van S.V. Houten. Bereikbaar via penningmeester@svhouten.nl