• Algemene sponsors

• SV Houten is een ambitieuze voetbalvereniging met ruim 1.500 leden en meer dan 85  voetbalteams. Ook op het gebied van sponsoring is SV Houten ambitieus. Onze doelstellingen zijn groei realiseren voor sponsor en SV Houten.

Sponsoren uit Houten maar ook uit o.a. Nieuwegein, Culemborg, Utrecht, Bunnik, Woerden en Veenendaal. Dit geeft aan dat SV Houten naast locale aantrekkingskracht veel bedrijven van buiten de gemeente Houten weet te interesseren.

SV Houten ligt centraal in Nederland en speelt met zowel haar teams in de regio tot ver daar buiten. Uit het hele land van Maastricht tot Groningen en van Oldenzaal tot Rotterdam komen  teams hun wedstrijden tegen de teams van SV Houten spelen. Amateurvoetbal verenigingen maar ook teams van Betaald Voetbal Organisaties zijn met regelmaat te gast op Sportpark Oud Wulven.

Met ruim 200.000 bezoekers per jaar, ruim 500.000 bezoekers op svhouten.nl is het een komen en gaan van bezoekers en spelers.

Sponsoren koesteren wij bij SV Houten en wij zorgen er ook voor dat de afspraken die wij maken ook nagekomen worden en schriftelijk worden vastgelegd. Tevens informeren wij al onze sponsoren maandelijks met de nieuwsbrief "voor voetbal en zaken" over SV Houten, nieuwe sponsoren, de Businessclub en andere commerciële activiteiten die bij SV Houten

Ook uw organisatie informeren wij graag over de sponsormogelijkheden bij SV Houten.

Voor contact met de sponsorcommissie stuur een email naar: sponsoring@svhouten.nl