• Uittoernooien

Naast onze eigen SV Houten voetbalactiviteiten en thuistoernooien kunnen wij ons voorstellen dat er ook teams zijn die zich bij andere verenigingen willen inschrijven om aan een toernooi deel te nemen. Daarom hebben wij hieronder een lijst met verenigingen samengesteld waarvan SV Houten o.a. een uitnodiging heeft ontvangen.

In deze lijst staat de verenigingsnaam genoemd, waar de vereniging is gevestigd, de datum waarop het toernooi plaatsvindt, welke doelgroep actief is en het e-mailadres om in te schrijven inschrijven. Kijk goed naar de rubriek opmerkingen of die wel of niet van toepassing zijn voor je team.

Inschrijven
    Wil je met je team deelnemen aan een uittoernooi, dan schrijft je zelf je team in!

Wat is de juiste volgorde om je als SV Houten team bij een toernooi in te schrijven?
    • Inventariseer of je op de datum van het desbetreffende toernooi geen competitie-, beker- of nacompetitiewedstrijd speelt;
    • Inventariseer of je geen thuistoernooi of SV Houten voetbalactiviteit hebt. Een thuistoernooi of voetbalactiviteit gaat voor een uittoernooi;
    • Inventariseer eerst of je op de datum van het desbetreffende toernooi alle spelers tot je beschikking hebt inclusief voldoende vervoersmogelijkheden;
    • Neem contact op met de contactpersoon van het desbetreffende toernooi. Geef hierbij aan met welk team je wilt deelnemen;
    • Controleer of je een bevestiging van deelname krijgt.

Uiteraard is de belangrijkste spelregel: Inschrijven is deelname!
    Er is niets zo vervelend voor een organiserende vereniging om met afzeggingen te maken te krijgen. Lukt deelname aan het uittoernooi onverwachts toch niet, meld je dan TIJDIG af bij de contactpersoon/het e-mailadres waar je de bevestiging van hebt ontvangen.

We weten dat het voor de meeste toernooien nog ver weg is, maar sommige toernooien zijn zo populair, dat een snelle inschrijving noodzakelijk is voor deelname. Schrijf je daarom op tijd in. Mocht je nog een uittoernooi weten en vind je dat het uittoernooi aan de lijst moet worden toegevoegd, geef het dan door aan toernooien@svhouten.nl.

Wij willen tenslotte benadrukken dat toernooien@svhouten.nl niet verantwoordelijk is voor jouw inschrijving en/of deelname. En ook niet meer informatie heeft dan hetgeen gepubliceerd. Voor vragen over de uittoernooien kun je ook altijd terecht bij Jan Dijs.