• Introductie

S.V. Houten is opgericht op 10 april 1933. Het eerste elftal speelt in de derde klasse van district West 1. Met een uitstekende jeugd- en keepersopleiding en een mooi sponsornetwerk is de club een bekende naam in de regio. Zo’n 1.400 leden vormen samen S.V. Houten.

Ons complex is gelegen op sportpark Oud Wulven en telt vijf voetbalvelden, waarvan drie kunstgrasvelden, en 1 groot grasveld voor meerdere pupillenvelden op zaterdag. De drie kunstgrasvelden en het grote grasveld beschikken over een kunstlichtinstallatie.

Onze vereniging telt ongeveer 12 seniorenteams waaronder 2 vrouwenteams, 8 O23-teams waaronder 1 vrouwenteam, 55 jeugdteams (jongens en meiden), een aantal 35+ teams en verschillende groepen recreanten waaronder trainende leden en Walking Football. De allerkleinsten zijn actief onder de Blauwe Mini’s.

Het wedstrijdtenue bestaat uit een blauw shirt, witte broek en blauwe kousen.

S.V. Houten is een vereniging en kan alleen bestaan door de vele vrijwilligers die week in week uit een uiterst belangrijke bijdrage leveren. Trainers, teamleiders, scheidsrechters, coordinatoren, bestuurs- en commissieleden en kantinepersoneel zorgen dat elk weekeinde honderden voetballende mannen, vrouwen, jongens, meisjes en overige bezoekers kunnen genieten bij S.V. Houten van deze mooie sport. Daarbij dienen leden of ouders van leden een bijdrage te leveren aan een aantal vrijwillerstaken volgens een roulerend schema. Wij nodigen ook jou uit om mee te bouwen aan de vereniging S.V. Houten. Er is altijd wel iets wat jou aanspreekt en wij kunnen jouw hulp goed gebruiken!

Meer informatie over S.V. Houten is te vinden op: https://nl.wikipedia.org/wiki/SV_Houten