• Wijzigen van je persoonsgegevens

Wij houden als vereniging graag het ledenbestand up to date. Als er gegevens wijzigen dan willen wij dit graag van jou ontvangen!
    Bij wijzigingen in uw adres, telefoonnummer, emailadres, bankrekeningnummer of andere relevante gegevens, dient u dit door te geven aan de ledenadministratie (ledenadministratie@svhouten.nl). Het is van groot belang om je persoonlijke gegevens actueel te houden.

Je kunt persoonlijke gegevens ook zelf aanpassen in de Voetbal.nl-app. Dit kun je doen via menu item 'Instellingen > Mijn persoonsgegevens'.

Het wijzigen van je foto kan ook in de Voetbal.nl-app. Dit kun je doen in de periode 1/7 t/m 31-10. Buiten deze periode kan de KNVB dit voor je aanpassen en moet je deze aanvraag sturen naar assist@knvb.nl.